Schade melden
Heb je schade? Hieronder lees je hoe je ons eenvoudig kunt bereiken voor het doorgeven en de afhandeling van jouw schade.
Werkgever of Consument?
Je assurantietussenpersoon is jouw aanspreekpunt. Hij kan al jouw vragen beantwoorden en wijzigingen verwerken via ons. De contactgegevens van je tussenpersoon tref je aan op het polisblad van je verzekering.
Wil je een schade telefonisch melden of heb je een vraag over een schade? Bel 0345-686701 (particulier) of 0345-686702 (zakelijk). Onze adviseurs zijn maandag t/m vrijdag van 08:30 tot 17:00 bereikbaar. Ook buiten deze tijden is onze telefoonlijn bereikbaar voor je.
Heb je een andere vraag?
Bel 0345-686845. Onze openingstijden zijn van maandag t/m vrijdag van 8:30 tot 17:00 uur.
Je belt ons altijd tegen het lokale tarief, plus eventuele kosten voor het gebruik van je mobiele telefoon. Via onze telefoniste krijg je altijd direct de juiste medewerker aan de telefoon om je te helpen.
Als je ons belt adviseren wij je om altijd je polisnummer bij de hand te houden. Je kunt hierdoor beter en sneller worden geholpen
Bereikbaarheid buiten openingstijden
Ook buiten onze openingstijden zijn wij bereikbaar voor u! Bel 0345-686701
Wij hopen dat je niets ernstigs overkomt, maar mocht je onverhoopt het slachtoffer worden van bijvoorbeeld een grote woningbrand, weet dan dat politie en brandweer je zullen helpen en de Stichting Salvage inschakelen. Zij helpen altijd met de eerste opvang, veilig stellen bezittingen etc. Vervolgens nemen zij contact met ons op en brengen ons op de hoogte van de situatie.
Reactietermijn
Wanneer je ons belt staan wij je graag te woord en proberen wij ervoor te zorgen dat je snel een van onze medewerkers aan de lijn krijgt. Wij streven er naar je binnen 5 minuten te helpen.
Wanneer je schriftelijk of per mail contact met ons opneemt, doen wij ons best om je binnen 10 werkdagen een inhoudelijke reactie te geven.
Voertuig gestolen?
Meld diefstal van jouw auto, motor, caravan of aanhanger direct bij het Verzekeringsbureau Voertuigcriminaliteit (VbV). Dit vergroot de kans op terugvinden aanzienlijk. Doe ook altijd aangifte bij de politie!
Bel +31 (0)55 – 74100 01 (dag en nacht bereikbaar)
Alarmcentrale Reisverzekering
Het noodnummer van je reisverzekeraar tref je aan op het polisblad of verzekeringsbewijs. Het noodnummer verschilt per verzekeraar.
Allianz Global Assistance Bel +31 (0)20 - 5929292
ASR (en voorheen Europeesche) Bel +31 (020) - 6515151
Anker Travel Insurance Bel +31 (050) - 5209996
Avero Achmea Bel +31 (0)71 - 3646200
Nationale Nederlanden (en voorheen Delta Lloyd) Bel +31 (0)70 - 3147575
Je belt de telefooncentrales van jouw reisverzekeraar altijd tegen het lokale tarief, plus eventuele kosten voor het gebruik van je mobiele telefoon.
Als je de alarmcentrale belt adviseren wij je om altijd je polisnummer bij de hand te houden. Je kunt hierdoor beter en sneller worden geholpen.